martes, 2 de diciembre de 2008

Entrevista Grupal

Dia 1/12/2008 10h30

- Presentació dels alumnes
Som 15 alumnes la gran majoria de 4at ESO, i una noia de 3er. De tots els alumnes solament conec als que van a la meva classe, a la Khadija, al Youssef, al Tarik, els altres els conec de vista d'estar per l'institut.

- Presentació del Projecte
El Projecte que ens han presentat penso que m'ajudarà a orientar-me i assessorar-me sobre el que podré fer l'any que bé, perquè encara no tinc clar el que faré. M'agrada el món de la Sanitat, però com no sé el que hi ha, m'informaran. A més un dia anirem a l'Hospital de Santa Tecla i podré veure els diferents oficis.

- Com es busca feina??
Aquí els profes, (Letícia i Carmelo) ens han explicat com podem buscar feina, ofertes, i ens hem conectat a Internet, a diferents Webs, com; infojobs... per veure la formació dels oficis. També ens han expplicat els diferents passos alhora de buscar feina, que són els següents:
  • Autoconeixement
  • Meta laboral
  • Canals
  • Eines de presentació
  • Proves de selecció

No hay comentarios: